Így néz ki most a Hungaroring, alig lehet ráismerni a felújítás miatt
Zajlik a magyar Formula–1-es versenypálya felújítása, egy drónvideót tettek közzé a munkálatokról.
Zajlik a magyar Formula–1-es versenypálya felújítása, egy drónvideót tettek közzé a munkálatokról.
Néhány hét, legkésőbb egy hónap, míg a Red Bull megkapja az új porcelántrófeát, miután Lando Norris és Max Verstappen figyelmetlenségéből összetört az eredeti a hétvégi Magyar Nagydíjon. De miért kell erre egy hónap? Illetve miért "csak" egy, ha az eredetihez több mint fél év kellett? És miért a Herendi állja az új váza költségeit? Elmagyarázzuk.
„Soha többet helikoptertaxit!” – írta egy nappal a Forma-1 Magyar Nagydíj után a főpolgármester, és a buszozást ajánlotta közösségi alternatívaként a dugótól tartó gazdagoknak.
Áldásnak és átoknak is bizonyul az amerikai tulajdonos a Forma–1 számára: nő a népszerűség, de a tengerentúliak befolyása is.
A gyerekeknek is vonzóvá akarják tenni a versenyt.
Csak a jövő évi rendezési jogért közel 50 millió dollárt fizet az állam.
A kormány 1,7 milliárd forint vissza nem térítendő egyedi támogatást ítélt meg a magán iskolafenntartók számára „az energiaár-növekedésből eredő többletköltségek kompenzációja érdekében”.
A futamokat az M4 Sport közvetíti a 2025-ös szezon végéig.
Két furgont pakoltak meg az élelmiszerekkel.
Ez Verstappen nyolcadik futamgyőzelme idén. Bár a Ferrarinak komoly esélye lett volna arra, hogy lefaragjon a hátrányából, hiszen a Red Bull holland versenyzője csak a tizedik helyről indult, a saját stratégiájuk áldozata lett mindkét versenyzőjük. Nagyot ment viszont mind a két Mercedes: a pole-ról induló George Russell a harmadik, Lewis Hamilton a második lett.
Ezen a hétvégén 37. alkalommal rendezik meg a Magyar Nagydíjat a Hungaroringen, ami azt is jelenti, hogy ez a pálya a legendák földje. Elképesztő sporttörténelem rakódott a Hungaroring aszfaltjára, még a legemlékezetesebb pillanatok is hosszú listát töltenének meg. Nem véletlenül mondta Carlos Sainz a csütörtöki sajtótájékoztatón, hogy már amikor 2010-ben először érkezett ide egy tesztelésre, egyből az ugrott be neki, hogy ezen a pályán látta versenyezni a hőseit, és hatalmas kiváltságnak élte meg, hogy ő is itt versenyezhetett. Összeszedtünk néhány szempontot, amely a magyar pályát klasszikussá tette az elmúlt csaknem több mint három évtizedben.
Az elmúlt csaknem egy évtizedben a Forma–1-es csapatok legnagyobb kihívása az volt, hogy lelökjék a Mercedest a csúcsról. Ez csak tavaly sikerült végre a Red Bullnak, de az oda vezető úton a két csapat vezetője, Toto Wolff és Christian Horner átírta mindazt, amit a sportág addig a pszichológiai hadviselésről gondolt. Személyeskedés, gáncsoskodás, egotrip – minden volt itt, és még messze a vége.
Komoly torlódásokra lehet számítani péntektől vasárnapig, érdemes ilyenkor kerülni.
Míg a járvány alatt a nagy sportesemények behúzták a satuféket, a Forma–1 rákapcsolt: az elmúlt évek marketingfilozófiai nyitásának, közösségi médiás terjeszkedésének köszönhetően minden eddiginél több rajongót tudhat magáénak a sportág, sőt még a bevehetetlennek tűnő Amerikát is meghódították. Hogyan csinálták?
A hétszeres Forma–1-világbajnok az Instagramon nevezte gyávának és elfogadhatatlannak a magyar kormány homofóbtörvényét.
Palkovics László miniszter felajánlotta a lehetőséget.
Igaz nem a szokásos Golden, Silver és egyéb tribünökön, hanem a környező domboldalakról figyelték a versenyt, amennyire lehetett.